Често задавани въпроси

1. Кога ще получа пакета, който съм поръчал/а?

Всички поръчки се изготвят до 7 работни дни след потвърждаване на поръчката. Ще бъдете уведомени когато вашата поръчка е готова и предадена на куриер.

Нашето предложение е, да изпратим пакета до 15 дни преди Коледа. Така ще имате достатъчно време, за да го получите и тайничко да го оставите на вашето дете. Така то ще може да го поличи преди Коледа.

Идеята на пакетите е да бъдат доставени и дадени на децата, няколко дни преди Коледа! Така ефекта е най-силен.

2. Мога ли да поръчам два отделни пакета за две деца?

Да. Ще трябва да направите една поръчка, в която да опишете имената на децата и нещо интересно за тях, а ние ще се погрижим да ги разнообразим и да бъдат уникални.

3. Мога ли да поръчам един пакет за две деца

Да, разбира се. Ще персонализираме писмото и сертификата така, че да въздейства и на двете деца. Препоръчително е обаче да поръчате два отделни пакета, а ако се свържете с нас ще ви дадем и допълнителна отстъпка за поръчката!

4. Какво точно ще получа в пакета?

В пакета има различни продукти. Може да проверите тази информация на страничката ни за “Пакет Рудолф”. Във всеки пакет има и допълнителни малки изненади, които ще запазим в тайна. Искаме да изненада и вас все пак 😉

5. Колко пари струва доставката?

Доставката е безплатна за поръчки на суми над 30 лв или на два или повече продукта от сайта ни. До офис на куриерска фирма (Еконт или Спиди) тя е фиксирана на 3,00 лв за клиента. До личен адрес, доставката е 5 лв.

6. Мога ли да сменя адреса за доставка?

Ако вашата поръчка все още не е изпратена, няма проблем да смените адреса. Ако обаче вече е минало време и решите, че искате да смените адреса на доставка, молим ви да се свържете с нас, за да видим какво може да се направи.

7. Ще получа ли пакета преди Коледа?

Да. Нашата идея е всички пакети да бъдат доставени няколко дни преди Коледа, за това ще приемаме поръчки до 18 Декември! Искаме да сме сигурни, че всеки един пакет ще бъде доставен. Ако все пак желаете да бъде доставен след това, няма проблем, ще го направим за вас.

8. Как да разбера, че съм направил/а поръчката?

След като изберете един от продуктите ни ще преминете през меню за самата поръчка. Ще получите имейл с потвърждение за направената поръчка. Всеки един пакет се изготвя ръчно и е персонализиран спрямо името което сте ни предоставили на вашето дете. Настолната игра не е нерсонална.

9. Мога ли да коригирам предоставените от мен данни, ако има допусната грешка?

Да, до един етап от изработката на персонализираният пакет имате тази възможност. Колкото по-рано установите грешката, толкова по-добре. Ние естествено се опитваме да предоставяме най-високо качество на нашите услуги, и ако забележим нещо нередно ще ви информираме своевременно.

10. Мога ли да върна поръчката?

Ако вашето дете или човек за когото поръчвате, не се наслаждава изцяло, или не сте доволни от предоставената услуга, имате 30 дни след получаване на пакета да го върнете. Ние ще ви върнем 100% от сумата, без да задаваме излишни въпроси.

11. Личните ми данни на сигурно място ли са?

Да. Сигурността на вашите лични данни е един от нашите топ приоритети. Ние не продаваме и не използваме вашите данни за цели, различни от посочените в нашите Общи условия. Сайта използва SSL сертификат за криптиране на личните данни. Може да спите спокойно ?

12. От къде идват пакетите?

Всички пакети с персонализирани писма се изработват ръчно в София, но са адресирани от Северния полюс до вашето дете, за по-специален момент и магическо изживяване.

13. Мога ли да купя само отделни продукти?

Не предлагаме закупуването на отделни продукти, а само целия пакет. Ако все пак настина много желаете само определена част от пакета, пише ни, ще се опитаме да измисли нещо – специално за вас!

14. Как мога да платя?

  • Може да платите с банков превод
  • При получаване на поръчката

За всички останали въпроси, липсващи тук, моля да ни пишете. Ще се опитаме да ви отговорим максимално бързо.

support@hohoho.bg